provpackning

Det är mycket som ska med till USA men hårda regler på hur mycket detta får väga. Det får nämligen bara väga 23kg, vilket kan bli jobbigt när både skidpjäxor, saxofon och allt annat som behövs ska med.
Vi testade att packa nästan exakt allt det jag ville ha med, förutom saxofonen och vägde den, väskan vägde 23,7kg. Det är lite för mycket men jag tror jag kan plocka ut några saker som är onödiga. Idag ringde min snälla pappa till flygbolaget och kollade om det skulle gå att ta med en väska till och de sa att det var okej. Tydligen så blev det mycket billigare att ta med en extra väska på flyget, än att skicka över grejerna senare.
Nu när jag har provpackat känns det lite mer lugnt och det känns som att man har bättre koll på läget!
12 dagar kvar!

:)

Comments
Posted by: Sanna A

Skulle du kunna skriva ett introduktions- inlägg så att USA-tokiga personer som jag själv vet vad du ska göra mer grundläggande, hur allt är upplagt för dig som utbytesstudent och vad som gjorde att du beslöt dig för att göra den här resan? Skulle iallafall vara jättekul att höra!!

Svar: Det kan jag absolut göra!!
Desirée Lennermark

2012-07-28 @ 00:14:15

Comment the post here:

Name:
Remember me?

Email address: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

RSS 2.0