resfeber...

Bara 22 dagar kvar nu. Känslan är svår att beskriva! Jag är jätte taggad och jag kan knappt vänta tills jag sitter på det där planet, som går kl. 9.05 den 8augusti till den plats som kommer vara mitt hem under ungefär 12 månader. Men trots all den glädje jag har över att det snart är dags, kan jag inte hjälpa att känna mig lite nedstämd över att lämna allt, mina kära vänner, min familj och såklart vovvarna. Jag trodde heller inte jag var så nervös men... jag kunde inte sova igår natt, så jag började räknade hur många dagar det faktiskt var kvar och jag insåg att imorn, på min födelsedag är det bara 21 dagar kvar. 21 dagar låter ju ganska mycket, men när tanken kom upp- 3veckor- så insåg jag hur kort tid det var kvar. Så runt 3 på natten fick jag lite av som kallas panik, fast positivt, blev klarvaken och visste inte vad jag skulle göra. Har aldrig haft denna helt främmande känsla förut, det var riktig resfeber!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

Email address: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

RSS 2.0