Awesome time

Några bilder från de första dagarna här i Colorado! Det är helt underbart, skidåkningen är bäst. Mycket off-pist!!


Flyplatsen i Denver, Colorado.

Center Village, Copper Mountain

USASA, Laget som Tanner är med i är Huck Finn.


Tog "The Snowcat" upp till en av topparna här i bergen! Pudersnö och off-pist hela vägen ner. =Helt underbart!

Bästa värdbrodern!

Jag och Doug åkte ner i off-pist, men jag har aldrig sett mina egna skidspår förrut så så vi tog liften upp så jag kunde ta kort...


Fler bilder kommer! Nu ska jag göra mig i ordning efter en heldag i backen, och gå o till center village, där vi ska äta pizza och bara hänga.

Kramkram, jag har det bäst, hoppes ni har detsamma!
 

Comments
Posted by: Sarah Henriksson

Ååååh va härligt! Inte alls avundsjuk... Hoppas du har det superbra! saknar dig massor här hemma i lilla Sverige! Massa kramar från mig och familjen :)<3

2013-04-05 @ 13:02:36

Comment the post here:

Name:
Remember me?

Email address: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

RSS 2.0