More Colorado

Helt underbar skidåkning, bästa hittils!
Här är lite fler bilder, denna gång från en av dagarna när vi åkte med några kompisar, Chad, AJ och Hunter! Det var så kul. Tanner, Hunter och AJ var grymma på snowboard/skidåkning freestyle!
Vi byggde hopp ute i off-pisten, som de sedan gjorde alla möjliga free-style trick ifrån, har många videor som jag får visa när jag kommer hem till Sverige.


Tanner och Hunter

AJ och jag, solen var jätte stark...

Hopp byggande

Chad och AJ

Min bästa bror här i USA! (Samuel, du är bäst i Sverige såklart!)

Med blandade känslor, berättar jag att det är bara 76 dagar (2 1/2 månader) tills hemfärd...
Känns konstigt, ledsamt, men på samma sätt kul att åka tillbaka till Sverige och träffa alla som är så saknade!
Det här har blivit mitt andra hem, så det kommer bli svårt att lämna...

Kramar till er!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

Email address: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

RSS 2.0